Selamat Datang...sila hubungi kami 047825259 untuk pakej pelancongan dengan harga berpatutan...

Friday 25 October 2013

BANDUNG 3H 2M RM400

3H2M Bandung Tour

 
Hari 01: Tiba - Bandung (L , D)
Apabila tiba di Husen Sastranegara Intl. Airport Bandung, bertemu dan dengan pemandu pelancong kami, Makan tengah hari di restoran tempatan. Membeli-belah di sebelah petang di kedai-kedai di Jalan Kilang + Setiabudhi seperti Rumah Mode, FashionWorld , Mode Plus dan daripada di Jalan Dago : Grande, Blossom , Jetset , Uptown , Victoria, dan lain-lain Makan Malam disediakan di restoran tempatan. Aktiviti Bebas.

 
Hari 02: Bandung Volcano Tour & Shopping (B , L , D)Selepas sarapan pagi melawat Tangkuban Parahu Volcano dan Ciater Hot Spring Air , Ladang Strawberry. Selepas makan tengah hari kembali ke Bandung untuk membeli-belah yang besar di Pasar Baru pusat fesyen runcit , fabrik, Muslim memakai : Tudung & telekung, Aksesori & kraf atau TOUR PILIHAN untuk TRANS STUDIO Bandung. Makan malam di restoran tempatan.
Hari 03: Bandung - Destinasi Seterusnya (B)Selepas sarapan pagi , daftar keluar dari hotel. Teruskan membeli-belah di Kedai TIGA untuk asal Lewi, Wrangler, LeeCooper , dan lain-lain kemudian ke Jalan Riau , Rumah Batik Danarhadi , Heritage , The Summit, setem, Untuk Lelaki , dan lain-lain dalam perjalanan ke Lapangan Terbang Bandung singgah di Kartika Sari atau Amanda brownies .Bertolak ke lapangan terbang

 
Harga Tour: RM 400 / pax

 
(Group 20 + 01 orang)

Harga Termasuk :
·Penginapan Hotel 1bilik 2 orang
· Makanan Sarapan 2x, 2x Makan Tengahari , Makan Malam 2 x
· Pengangkutan berhawa dingin
· Tour Guide
· Tiket Masuk

No comments:

Post a Comment